Pár rad do začátku jak začít.

 Jmenuji se Renča


Začala jsem se zdravě stravovat od 2.1.2018.

Pro začátek si uvědomte, že faldíky nám nenarostli přes noc, takže ani přes noc nezmizí.

Vše co jím co na blogu je si vařím, chystám sama.

Pro začátek ti dám pár rad, jak vlastně začít, čemu se vyvarovat.


1.  Úplně přestat používat bílou mouku. Používej špaldovou mouku, celozrnou, kukuřičnou, rýžovou.

2 Určitě omezit bílý cukr, sladké.  Peču si buchty, sladké dobrůtky sama!!!! Cukr jsem nahradila včelím nejlépe domácím medem.

3. Uzeniny  Na klobásy, vysočiny, nebo tučné salámy zapomeňte ... jezte  jedině šunku s vysokým obsahem masa nad  80 procent % a více.

4. Sýry ... úplně nejlepší jsou do 30 %,  mozzarella light, cottage sýr, palouček, lučina, hermelín, tvaroh.

5. Bílé jogurty, tvaroh s nízkým obsahem tuku,

6. Vejce - ty já používám často..snídaně, obědy, večeře..

7. Ovoce ...  to jezte  převážně dopoledne  , protože i ovoce obsahuje cukr.

8. Maso.. to jim převážně kuřecí, krůtí, králičí, hovězí, z vepřového jedině panenku či   kotletka. Ryby a mořské potvůrky.

9. Přílohy : brambory, rýže  jasmínová, basmáti či červená, cizrna, jáhly, kuskus, bulgur, těstoviny jedině celozrnné.

10. Tuňák nebo rybičky ve vlastní šťávě

11. Luštěniny, vločky, mouka špaldová, celozrnná, rýžová

12. hodně, hodně, hodně  zeleniny

13. !!!!!!! VELICE VELICE DŮLEŽITÉ Co se týče tekutin...čaj zelený ,káva může být i s polotučným mlékem.. Čisté vody denně musíte vypít minimálně 3l. Vodu si můžete dochutit mátou, citronem, pomerančem, limetkou nebo okurkou.

A také nesmíte  zapomenout cvičit, cvičit, cvičit!!!!!!!!!!!!

Pokud dodržíte všech 13 bodů.

Kila půjdou dolů určitě snadno :)