Snídaně, svačiny dopolední, odpolední.


- žitný chléb, knackebrot, rýžové nebo jiné chlebíčky.

- šunka nad 80 % : kuřecí, krutí nebo od kosti.

- protein 70%, ořechy, avokádo,

- ovesné vločky, kokos, lněné semínko, slunečnice, goja

- eidam 30%, hermelín, brinza, olomoucké syrečky,  lučina, mozzarella,  bílý jogurt, tvaroh, cottage. zakysaná smetana, vejce, vejce, vejce

- banány, ovoce, ořechové máslo, mandlové máslo, skořice, chia semínka, bylinky,

- tuňák ve vlastní šťávě, kukuřice, fazole,

- zelenina..např, cibule, česnek, cuketa, brokolice, paprika, rajče, květak, mrkev, okurek, houby, saláty, červená řepa, celer, petržel,

- ovoce :

- banány, borůvky, jablko, kiwi, kaki, jahody, a jiné.

Nákup na zdravý jídelníček.

- kuřecí prsa, krutí prsa, vepřové libové, hovězí libové, zvěřina libová, jehněčí, tofu, pstruh, mořské tučné ryby, vejce.

Příloha :

rýže, bulgur, kuskus, těstoviny celozrnné, jáhly, brambory, batáty, pohanka, quina, luštěniny, chléb žitný .